Suna Seishi
Shinobi posiadający tę zdolność potrafi dowolnie manipulować piaskiem,potrafi go utwardzić,zmienić jego kształt czy nawet stworzyć go niszcząc kamienie własną chakrą. Sporą wadą jest powolność piasku lecz zdolni shinobi i z tym dają sobie radę.Użytkowników tej zdolności charakteryzuje noszony przy nich pojemnik na piasek,zwykle to jest gurda lub inny sporych rozmiarów pojemnik.
Daisan No Me
Prosta technika szpiegowska,polega na na stworzeniu oka z piasku i zasłonięcia jednego prawdziwego,dzięi temu w zamkniętym oku widzimy obraz tego piaskowego.
2000/1.000 za turę
Sabaku Fuyū
Użytkownik tworzy platformę z utwardzonego piasku,może się na niej poruszać,a także trzymać się w bezpiecznej odległości od wroga,jej wadą jest dosyć wolne przemieszczanie. Jej szbkość rośnie w miarę wzrostu siły użytkownika
2.500/1.000
Suna Bunshin no Jutsu
Dosyć oryginalna metoda tworzenia klona,w razie potrzeby nasz sobowtór potrafi zamienić się w piasek i przenieść się w inne miejsce by nas ochraniać. Technika jest ograniczona odległością ponieważ trzeba utrzymywać klona w całości.
Działanie bunshinów
Suna no Yoroi
Technika polegająca na pokryciu ciała użytkownika grubą warstwą piasku,którego głównym zadaniem jest absorpcja uderzeń,jednak ta technika ma dwie duże wady,pochłania duże ilości chakry aby utrzymać się na ciele użytkownika oraz znacznie spowalnia nas ciężar piasku.
6.000/2.000
Suna Shigure
Użytkownik tworzy „deszcz” małych grudek piasku,technika ta nie zadaje zbyt wielkich obrażeń ale zmusza przeciwnika do osłonięcia się oraz odwraca uwagę.
7.000
Suna no Kanchi
Technika sensoryczna,polega na rozproszeniu w powietrzu drobinek piasku,gdy piasek ma styczność z jakimś obiektem użytkownik dowiaduje się o tym natychmiast. Technika przydatna przy walce z niewidocznym wrogiem.
4.000/1.500
Sabaku Kyū
Technika polegająca na otoczeniu przeciwnika „kokonem” z piasku i następnym zmiażdżeniu go.
24.000
Sabaku Sōsō
Trochę bardziej rozwinięta i mniej brutalna wersja Sabaku Kyū,pozwala ona na szybkie i bezbolesne zmiażdżenie przeciwnika,niestety tak szybki wzrost ciśnienia kończy się rozbryzgiem krwi oponenta.
26.000
Rendan: Suna Shigure
Użytkownik tworzy piaskowe kule i atakuje nimi przeciwnika
1.500 za kulę
Sabaku: Hando
Użytkownik tworzy olbrzymie,piaskowe ręce którymi może walczyć lub chwytać przeciwnika
6.000/ 2.za turę
Sabakuha
Technika polegająca na stworzeniu sporych rozmiarów piaskowej ściany idealnej do obrony,chwilowego ukrycia czy rozdzielenia kogoś
11.000 / 1.500 za turę
Suna Arare
Użytkownik wytwarza „deszcz” piaskowych kul wielkości głazów na dużym obszarze
35.000/za 10 głazów
Gokusa Maisō
Użytkownik wprowadza swoją chakrę dwieście metrów pod ziemię i za jej pomocą miażdży podłoże tworząc potężne ruchome piaski,jeśli przeciwnik zostanie w nie wciągnięty pozostają mu niewielkie szanse na przeżycie.
25.000
Sabaku Taisō
Gdy przeciwnika znajduje się pod powierzchnią piasku,użytkownik przykłada dłonie do jego (piasku) powierzchni i tworzy olbrzymie ciśnienie,które miażdży wszystko wewnątrz.
15.000
Kūsa Bōheki
Użytkownik podnosi z ziemi potężne ilości piasku i formuje je w olbrzymią tarczę,która jest niezwykle wytrzymała nie tylko przez utwardzenie jej chakrą ale i przez naturalne minerały zawarte w piasku.
18.000/ 2.500 za turę
Sabaku Rō
Technika polega na otoczenie wroga piaskiem i zamknięcia mu drogi ucieczki,następnie uformowaniu potężnej piaskowej łapy,która zamyka się wokół przeciwnika.
40.000
Ryūsa Bakuryū
Bardzo niebezpieczna technika,użytkownik przemienia dużą ilość podłoża w piasek i atakuje przeciwnika piaskowymi falami.Technika ta przypomina żywy piaskowy ocean i jest zdolna na stałe zmienić krajobraz
12.000/2.000 za turę
Sabaku Sōtaisō
Użytkownik nakłada na przeciwnika kolejne warstwy piasku po czym utwardza je i scala tworząc potężną piramidę,technika ta służy głównie do unieruchomienia przeciwnika lub zapieczętowania go.
55.000
Techniki dla Jinchuriki Shukaku ???????
Tanuki Neiri no Jutsu
Jutsu polegające na...spaniu,czyli najgorsza możliwość przywołania swojej ogoniastej bestii ale czasem jedyna jeśli nie posiadamy z nią odpowiedniego kontaktu.Użytkownik zapada w głęboki sen i poddaje się woli swojej ogoniastej bestii,technika może skończyć się całkowitym przejęciem kontroli bestii nad człowiekiem i wchłonięciem. Wybudzić ze snu może silny szok lub ból.
Suna Shuriken
Gdy użytkownik znajduje się w formie mini bestii,może formować shurikeny,które wylatują w stronę przeciwnika z jego łap.Shurikeny te są znacznie wytrzymalsze od zwykłych a także zadają większe obrażenia.
Shukaku no Tate
Użytkownik tworzy sporych rozmiarów posąg shukaku stworzony z najtwardszych minerałów dostępnych w glebie.Obrona taka jest praktycznie nie do przebicia.
Shukaku no Hoko
Jedna z tych nielicznych technik,które potrafią przebić Shukaku no Tate.Użytkownik tworzy włócznię z najtwardszych dostepnych minerałów (tak jak wcześniej posąg Shukaku) i ciska nią w przeciwnika,broń ta jest zdolna przebić niemal wszystko.
Futon: Mugen Sajin — Daitoppa
Technika wymaga nie tylko posiadania Shukaku ale i chakry fuuton.Jutsu wykonywane jest gdy użytkownik znajduje się w formie miniaturowego demona. Na ciele użytkownika otwierają się usta które zaciągają duże ilości powietrza,następnie użytkownik wypuszcza powietrze wraz z chakrą i piaskiem tworząc w ten sposób silny atak zdolny do powalenia drzew,dodatkowo drobinki piasku zadają liczne rany
Fūton: Sasandan
Technika wymagająca współpracy z naszym demonem,a zatem wyciągnięcia go z nas,tworzymy liczne piaskowe pociski,a Shukaku tworzy silny podmuch powietrza, który nadaje im prędkość. Atak z łatwością przebija ciało przeciwnika i jest bardzo szybki,dodatkowo piasek z pocisków dostaje się do krwiobiegu przeciwnika co można wykorzystać w dalszej walce.
Sabaku Sōtaisō Fūin
Specjalna zdolność Shukaku,gdy przeciwnik jest uwięziony w Sabaku Sōtaisō,Shukaku pokrywa piaskową piramidę znakami na swoim ciele tworząc w ten sposób potężną pieczęć.
Offline